Wednesday, June 30, 2010

Masalah Ptptn

Hari aku mcm biasa la on9 facebook(fb)....mcm2 yg aku nmpk membe2 aku komen about their own status...ade 1 status yg amat glmor 2 3 hari ini adalah ptptn....rmai yg mengadu x bley on9 ptptn.....internet explore cannot be displayed n ade yg da tekan setuju pulak pge kene pop-up......
naseb mereka sama la dgn naseb aku...aku pon da hampir menangis disebabkan hal itu.....abes aku dimarahi oleh akak aku sbb nak isi ptptn laz2 day walaupon sbnrnya ade 5 hari lg sblm tarikh tutp......tp disbbkan prasaan aku nak online ptptn 2..aku telah menggodek internet serte komputerku bg memastikan hasratku t'capai...Alhamdulillah dgn nasihat yg mak berikn dahulu mnjd pegangan aku.....Mak penah nasihat aku"Lain kali klu kte dlm mslah selawat la...mintak Allah mempermudahkan urusan..Insyaallah urusan 2 jd mudah tanpe kte sedar".....Ape yg mak nasihatkan aku 2 aq pegang smpai skung dan Alhamdulillah berkat selawat yg aku bace semase nak membuka lamn web 2,Allah telah mmbantu aku,memudahkan urusanku dgn memberikan aku jaln penyelesaian..pdahal aku sblm ni x tau pon mcm mane nak elakkan pop-up blocker 2 sbb aku ni masih kurang ilmu dlm hal2 sebegini...akhirnya aku berjaya mengisi borang ptptn 2...TERIMA KASIH YA ALLAH...
Sbnarnya rmai yg da b'putus asa dgn ptptn....sbnarnya rmai yg x tahu ptptn kene online dahulu.....sbbnyer rmai yg anggap ble da msk u esk baru bley mohon ptptn.....aku da bg korang info yg aku tau kpd korang...dahku muntahkan segala maklumat ..saye sbg rakan tlah mmbantu awk sedaya yg saya mmpu sahaje...saya dah mengajar kalin sekalian mcm mana nak elakkan pop-up blocker 2....yg lain2 saye x tahi...jgn hujani sye dgn p'soalan yg tiada jwpn..sekian t.kasih....
Ape2 pon aku juz nak ucap thanx kat wani sbb bnyk membntu aku dalm soal ini....maceh.....klu x de kamu aku x tahu soal ptptn ni....