Thursday, July 1, 2010

Urusanku hampir selesai..

Hari aku mengemas beg lagi....hari sabtu ni da b'tolak g pahang...itu b'maksud permulaan baru utk aku sendiri...takut juga nak menghadapi dunia universiti ni sbb bnyk cabrnnya...tp mak ayah slalu pesan kat aku supaya b'doa pada Allah...mintak yg t'baik utk diriku.....Insyaallah mak ayah,akan ku pegang nasihatmu disana...
Lepas online ni nmpknyer aku kene kems blek bju2....pastikan x ada ape2 barang yg pentng2 t'tinggal....bknnya dekat...5 jam p'jalnn 2...cukup menduge iman...bley t'bakar punggung ddk dlm kete 2....tp ape2 pon aku b'harap sumanya b'jalan dgn lancar...takut wo klu barng tinggal....takut tgk muke ayah marah.......so utk mengelakkan 2 aku nak wat kist brg2 supay segale brg yg perlu dibawa akan dibawa....I'M COMING UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG....my new place...